piatok 25. marca 2016

Prečítané (január a február)


Ahoj všetci! Vitajte pri prečítaných. Keďže článok s takýmto názvom robím už asi 4-5 raz, rozhodla som sa ho urobiť inou formou. Formou hitparády. Teda vám tu dám všetky knihy, ktoré som prečítala a potom z nich vyberiem tú najhoršiu, najlepšiu, najsmutnejšiu, a tak podobne. Tak dúfam, že mňa aj vás to touto formou bude baviť ešte viac. :)

Za uplynulé 2 mesiace sa mi podarilo prečítať 13 kníh :)) (január 7 a február 6). Čo sa týka januára, tak ten bol skoro celý o Harrym, ktorého som od Vianoc dočítala a potom som sa vrhla na sériu Drahokamy. Vo februári som dočítala Zelenú jako smaragd a pustila som sa do re-readingu (menšieho ale predsa) Džínsového denníka, pretože 5 mi už od októbra ležala na poličke. Mesiac som zakončila oddychovkou Všetko naopak a nakoniec som prečítala posledný diel Percyho Jacksona a to Vojnu bohov :)


Najlepšia kniha- Harry Potter a Dary smrti                                         Toto bolo určite "veľmi" nečakané. Ale áno milujem Harryho a prvé miesto si zaslúži, pretože je to Harry. Nemám obľúbený ani neobľúbený diel Harryho, ale 7 diel je veľmi emotívny a napínavý, takže má u mňa za tieto dva mesiace titul Najlepšia kniha. :)
Najhoršia kniha- Všetko naopak
Na obranu tejto knihy nemôžem povedať, že by bola úplne hrozná a zlá. Pre mňa je táto kniha však niečo ako priemer či podpriemer. Jednoducho nič extra. Naučí vás tak nejak vnímať, že peniaze naozaj nie sú všetko a hlavne nie je dobré, keď ich je príliš veľa.






Nejvtipnejšia kniha- Džínsový denník 5 
Je zrejme úplne jedno či má Paula 15, alebo 22. Vždy ma budú baviť je pády a divné situácie do ktorých sa dostáva. Neviem či je práve 5 najvtipnejšia zo všetkých Džínsových denníkov (zrejme nie), ale tým, že som ju čítala prvý raz, chytala som sa za brucho. Práve preto mám Džínsové denníky tak rada. Paula je totiž úplne normálne nešikovné dievča (presne ako ja :D). Ďalším adeptom na toto mieso bol taktiež Percy Jackson, pretože verte či nie Rick píše veľmi vtipne.

Najusmoklenejšia kniha- Harry Potter a Dary smrti
Neviem, či to potrebuje nejaký komentár. Viem, viem som celkom dosť urevaná (čo sa kníh týka), no posledný diel Harryho je jeden z najemotívnejších príbehov vôbec. Harryho som čítala asi 4 raz, no každý raz od tej knižky vyjdem z rovnako opuchnutými očami. Milujem tú knižku 

Najoriginálnejšia kniha- Rudá jako rubín               
Rudá jako rubín má jednoznačne ten najoriginálnejší námet zo všetkých, teda pokiaľ nerátame Harryho, ale nemôžem ho pchať všade :). Cestovanie časom je samotné veľmi originálne, no ak k tomu pridáme ešte drahokamy, je to niečo absolútne dokonalé (áno táto séria je dokonalá).






Najakčnejšia kniha- Percy Jackson- Vojna bohov Titul najakčnejšj knihy si všetkými desiatimi zaslúži Percy. Asi každých 10 dekúnd sa tamniečo dialo a bolo tam nespočetné množstvo dejových zvratov. Jednoducho to bolo celé dobre. Skvelé ukončenie série Rick! 





Najlepší hrdina- Harry Potter a Fénixov rád
Milujem Harryho Pottera a všetko okolo tejto knihy je úžasné. Vrátane hlavných hrdinov. Rada však za hlavného hrdinu považujem moju najobľúbenejšiu trojicu. Veď uznajte, sú úžasní. A ak by som sa mala rozhodnúť medz Harrym a Ronom, tak to nejde. Oni dvaja sú jednoducho v tejto "sekcii" spolu.






Najlepšia hrdinka- Zelená jako smaragd (Gwendolyn)
Gwendolyn bola jednou z hrdiniek, ktorú som si obľúbila na konci prvej knihy. A potom som ju mala už len radšej a radšej. Mala takú trocha prchkú povahu a niekedy som to dievča vážne nechápala, ale povedzte mi, aké pocity by ste mali, keby te vy boli 14 ročné zaľúbené dievča, ktoré dokáže cestovať časom? Ja by som sa zrejme v niektorých situáciach správala ešte horšie. Ale Gwendolyn v poslednej knihe bola jednoducho zlatíčko :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára