sobota 2. januára 2016

Prečítané (december 2015)


Ahoj všetci! Vítam vás pri novom článku o mojich prečítaných knihách za mesiac december. Zo začiatku bol dosť chaotický a preto som nemala príliš veľkú chuť na čítanie kníh. Napokon som si aj napriek nastávajúcim sviatkom našla čas a spolu som prečítala 7 kníh (čo je na mňa celkom dosť :) ) Tak sa poďme spoločne pozrieť na to, ktoré to boli :D
__________


Mariotovi dediči: Prekliatie (Marja Holecyová) 5/5
Prvou knihou do ktorej som sa tento mesiac pustila, bola posledná časť jednej z najlepších sérií, ktoré som kedy prečítala. Očakávala som síce bombu, no toto bol jednoznačne jeden z najnepredvídavejších koncov. Istým spôsobom ho rada mám, no istým (oveľa väčším) ani nie :( Ale aj napriek tomu je kniha napísaná geniálne a určite si odo mňa nezasluži nič iné ako päť bodov z piatich :) Jednoducho dokonalé...




Hostiteľ (Stephanie Meyer) 5/5
Ja som nikdy nebola tá z "éry upírov". Neviem proste som nikdy nemala chuť si prečítať Twilight či Upírske denníky... Preto som doposiaľ so Stephenie nemala nijakú skúsenosť. No Hostiteľ... jednoducho som sa zamilovala (hlavne do Iana (a aj Jereda :D)) Jednoznačne jedna z najlepších kníh, ku ktorým som sa dostala (a aj jedna z najhrubších :D). Príbeh o mimozemšťanoch, ktorí obsadili túto planétu ma chytil za ruku. Zo začiatku to bola trocha nuda, no napokon to bola úplná pecka. Plakala som, smiala som sa, no rozhodne som sa bavila a skoro 700 stranovú knihu som dala za 4 dni :D


Označená (P. C. Kastová- Kristin Castová) 3,5/5
Toto je vlastne jedna z prvýh kníh o upíroch, ktorú som prečítala (ak nie prvá :)) Nie je to úplne tak, že by sa mi kniha nepáčila, no v podstate sa tam nič moc neprihodilo... Neviem, nejak ma to nechytilo úplne za srdce (to však neznamená, že si ďalší diel už neprečítam) a celkovo som od toho čakala trochu viac takej love story :D Po prvom dieli mi to totiž prišlo až príliš klišé, tak dúfam, že autorky v ďalších dieloch trocha rozvinú celý príbeh :)





Vražedná léčba (James Dashner) 4,5/5
A je to tu. Jednej z mojich obľúbených sérií odzvonilo. Vražedná léčba bola jednoducho jedna veľká jazda. Celé to bolo tak geniálne ako v prvých dvoch dieloch, proste celé dobre. No nakoniec prišlo posledných 10 stránok a prepáčte mi niekto, ale ako môžu mať tak dokonalé knihy taký trápny koniec. Teda nie úplne koniec, ale tá vec -_- SPOILER Podľa mňa bola Teresa jednou z najdôležitejších postáv knihy ale zabiť ju takýmto spôsobom nebolo podľa mňa nič moc. Keď je už Dashner obetoval, mohol to urobiť trocha inak, neviem jednoducho sa mi nepáčil spôsob tej obety :/



Harry Potter a kameň mudrcov (J. K. Rowling) 5/5
Harry Potter a tajomná komnata (J. K. Rowling) 5/5
Tak som sa rozhodla, že si cez sviatky spravím re-reading celého Harryho (už neviem koľký krát :D) Neviem, či má zmysel k tomu niečo dodávať :))) 
JA MILUJEM HARRYHO POTTERA





GOGO- chalan z ineternetu (Daniel Štrauch) 4/5
Moja sesternica mi túto knihu požičala a mala som ju prečítanú za hodinku a pol. Je to jednoducho taká oddychovka, popri ktorej sa niečo dozviete aj o najobľúbenejšom slovenskom YouTuberovi :D 







_________

Najlepšia kniha- Harry Potter a je mi jedno ktorý, proste som Potterhead forever :D
Najhoršia kniha- Označená, jednoducho mi to úplne nesadlo. Ak však máte radi podobné veci, tak to nie je nič zlé :)
Najzábavnejšia kniha- GOGO, pretože ju písal on, ako inak :D
Najsmutnejšia knihaMariotovi dediči: Prekliatie, smutnejší koniec ako tento som snáď ani nevidela :(
Najkrajšia kniha- Zrejme Hostiteľ. Nemôžem si pomôcť tá filmová obálka je fakt niečo (vôbec nie vďaka tým dvom krásnym hercom, kdeže :D :D) 
Najšaredšia kniha- Obálka na Vražednú léčbu nie je nič moc... Tak dúfam, že na Slovensko prídu s niečim lepším :)

Ďakujem za prečítanie článku. Ahoj!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára