utorok 19. januára 2016

♥ Re-readingy ♥

Ahojte všetci! Vitajte pri tomto článku pri ktorom by som sa chcela zamerať hlavne na seba (aké egoistické :D) a moju lásku-nelásku k re-readingom. Táto téma ma napadla úplne spontánne (čo určite vidno aj na prvý pohľad) a myslím, že by nebolo na škodu aby sa každý z nás zamyslel nad tým aký je vlastne čitateľ :) (aspoň čiastočne teda)


Ak ste ešte stále nepostrehli čo vlastne re-radingy (alebo rereadingy?) znamenajú, tak je to čítanie kníh dva či tri (v prípade HP kľudne aj 7) krát. A teraz otázka na vás- Radi čítate knihu viackrát, alebo naopak vás knika baví iba na prvý raz? Jedným z dôvodov, pre ktorý tento článok píšem je ten, že s mojimi kamarátkami sme sa jednoducho nedokázali na tajto veci zhodnúť. Ja som (samozrejme :D) ten typ človeka, ktorý môže čítať knihu 5 či 10 razy a stále ju má rád. Akurát ju nesmiem čítať trebárs každý mesiac, (všetkého veľa škodí) pretože myslím, že potom by tá kniha stratila také to "kúzlo". Ale vôbec mi nevadí sa raz za rok či dva ponoriť do sveta kúziel, bojovať v Hrách o život, byť divergentná, poloboh, tieňolovec alebo písať listy môjmu priateľovi (myslím, že som to povedala veľmi pekne :D)
Naopak niektorí ľudia (zdravím :)) si knihu vážne nemôžu knihu prečítať niekoľkokrát, pretože už vedia čo sa stane a nebaví ich to. No čo už. Niektorý radi objavujú úplne nové a iný zasa milujú klasiku. A osobne so mnou to tak nie je iba pri knižkách ale napríklad nemám problém pozrieť si od začiatku celý seriál, či film pozerať každý týždeň (čo som jedným časom robila z HG v čase keď boli 2 diely, asi 2 mesiace som ich striedala :D). Do komentárov mi kľudne môžte napísať ako ste na to vy :))

Ďakujem za prečítanie 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára