streda 11. novembra 2015

Mockingjay 2 prichádza!

Originálny názov: The Hunger Games: Mockingjay part 2
Slovenský názov: Hry o život: Drozdajka 2
Séria: Hunger Games (Hry o život)
Diel: 4/4
Režisér: Frances Lawrence
Dátum premiéry: 20.11.2015
Herecké obsadenie: Jennifer Lawrence- Katniss, Josh Hutcherson- Peeta, Liam Hemswort- Gale, Elizabeth Banks- Effie, Woody Harrelson- Haymitch, Willow Shields- Prim, Sam Claffin- Finnick, Donald Sutherland- prezident Snow, Julliane Moore- Alma Coin

Obsah: V poslednej kapitole nepôjde len o prežitie, ale bude sa bojovať o budúcnosť obyvateľov celého Panemu. Konečné zúčtovanie s nenávideným prezidentom Snowom sa blíži. Drozdajka Katniss spolu so skupinou najbližších priateľov vrátane Gale-a, Finnicka a Peetu , povedie rebelov v ich boji za slobodou. Jednotka z 13. kraja sa vydáva na misiu, ktorej cieľom je zničiť prezidenta a skoncovať s jeho tyraniou. Na Katniss však tentoraz čaká oveľa nebezpečnejší nepriateľ, než ten s akým sa doteraz stretla v aréne... 

Moje očakávania: Už je to skoro tu. Už len pár dní zostáva do premiéry Mockingjay (ja mám kúpené lístky, pretože kino bude fakt plné). Veľmi sa teším, no zároveň som smutná, že to už končí. Ja som fanúšikom HG už dobré 3 roky a filmy zbožňujem. Zatiaľ sa mi najviac páčila dvojka, no keď som videla trailer, tak si nie som istá či to tak aj ostane. Každopádne som úplne natešená. Zatiaľ vám tu hodím zopár fotiek, aby ste sa tešili spolu so mnou :D <3

































Oficiálny trailer


Ďakujem vám za prečítanie článku :D Ahoj!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára